2013/08/29

Șăd și cuget. Ba nu, numa' șăd !





* Eram aşa de sărac când am fost copil, că dacă nu eram băiat, nu aş fi avut cu ce să mă joc... 

* Există unele femei care în loc să-i facă să sufere pe mai mulţi bărbaţi, aşa cum e firesc, se concentrează asupra unuia până îl extermină. Acestea se numesc "fidele".

* Inteligenţa mă urmăreşte... dar eu sunt mai rapid.

* Trăieşte fiecare zi, ca şi cum ar fi ultima.. Apoi, într-o zi, aşa se va şi întâmpla.

* Viaţa mea e ca un film, care nu are distribuţia prea reuşită. Şi nu îi înţeleg nici acţiunea.

* Timpul vindecă orice, însă nu e un bun chirurg plastician.

* Un semn sigur că ai îmbătrânit este că lumânările de pe tort costă mai mult decât tortul.

* Mult mai mulţi bărbaţi şi-ar părăsi nevestele, dacă ar şti să-şi facă bagajele.

* Nu contează dacă eşti sărac sau bogat. Contează să ai bani!

* Dacă ţi-e foame - mănâncă sare: o să-ţi fie sete!

* Stresul înseamnă să te trezeşti urlând, apoi îţi dai seama că nu dormeai.

* Nu mă duce pe mine în ispită, găsesc drumul singur.

* Dacă ajuţi pe cineva, ai să vezi că îşi va aminti de tine şi data viitoare, când are nevoie de ajutor. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu